2016-06-23(Thu)

Double's IELTS Testimony

testimony_201508181133582e9.jpg 


I have been in the CNC academy IELTS course for 6months. I’m really glad that I made a good choice in a right academy for my ILELTS score and also general English skills(Writing and Speaking).
First, the teachers for IELTS course in CNC were great. They pointed out a several grammatical mistakes that I got before and this is why I could improve my english so quickly with more accuracy. Also, the IELTS course system was balanced for learning english skills.
Second, tutors and managers already know that what kinds of activities and study styles are good for individual. They recommended me a proper guideline for maximizing my capacity in English. Of course, hardworking for studying should take the first priority but the guideline made me to get my goal easily with less effort.
Lastly, the life in the CNC was something special. I met a lot of friends who are coming from other foreign countries. Hanging out with foreigners gave me special experience. A lot of different perspectives will be given to me.
These 3 factors that I recognized as the merits of the CNC are already good enough for me. And still the experience of CNC makes me happy.


私は6ヶ月間CNCアカデミーIELTSコースに在籍しました。C&Cを選んだことはIELTSのスコアをアップさせることと一般的な英語力(ライティングとスピーキング)を上げる両方の点において正しい選択でした。私は良い選択をして本当に嬉しいです。
初めにCNCのIELTSの先生は素晴らしいです。彼らは私の文法ミスを的確に修正し、それによって私の英語力はより早く、より正確に向上しました。またIELTSコースのプログラムは英語を学ぶ上で非常にバランスのとれたシステムでした。
次に先生方、マネージャー方はそれぞれの生徒にあった勉強スタイルをよく知っています。彼らは私に合った最良のガイドラインを提案してくれました。もちろん一生懸命勉強することは必須ですが、彼らのガイドラインのおかげでより効果的な成果を上げることができました。
最後にCNCでの生活は本当に特別なものでした。たくさんの他国の生徒と友達になることができました。彼らと遊びに出かけることは特別な経験でした。たくさんの見識を私に与えてくれました。
これら3つの要素を私はCNCで経験した素晴らしいものとしてあげたいと思います。そして卒業した今でもその経験は私を幸せな気持ちにさせています。


"The No.1 TOEIC Academy!

C&C Website
http://cncenglish.com/main01/index.php

Apply Now
http://cncenglish.com/application/jponline_form.htm"

trackback url


Use trackback on this entry.

trackback

Post a comment

Only the blog author may view the comment.

Comments

プロフィール

CNC

Author:CNC
FC2ブログへようこそ!

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR